Landi Renzo Omegaz Direct
Instalații GPL Landi Renzo Omegaz Direct
Landi Renzo
Unitatea de control electronic Landi Renzo Omegas Direct este un nou modul proiectat ținând cont de particularitățile motoarelor cu injecție directă de benzină oferind curățare și conservare a injectoarelor de benzină regulat. Aceste cicluri, care implică un consum minim de benzină, sunt optimizate de sistem și nu sunt vizibile de către conducătorul auto.
Landi Renzo Omegas Direct oferă posibilitatea de a se conecta la OBDII al mașinii. Această nouă unitate de control comunică cu ECU benzină prin protocolul K-Line sau CAN pentru a preveni aprinderea ulterioară a Check Motor (Lampa indicatoare a defecțiunilor) .
Centralina poate printre altele să verifice conexiunea injectoarelor de benzină și să diagnosticheze injectoarele de gaz individual, precum și să gestioneze operarea parțială a injectoarelor de benzină. Lista cu auto pe care se poate monta Omegas Direct
Reductor LI02
LI-02 - Reductor vaporizator de presiune cu o singură treaptă de reducere a presiunii,
dotat cu supapă de siguranță, cu posibilitatea de a integra electrovalva de gaz cu filtru.
Reductor testat intensiv, recomandat pentru instalare pe motoarele aspirate în mod normal până la 110 Kw putere.
Reductor LI10
LI10 - Reductor vaporizator de presiune într-o treaptă de reducere a presiunii, dotat cu supapă de siguranță. Designul compact, care integrează electrovalva de gaz și un filtru înlocuibil, este combinat cu o putere de ieșire mare, utilizabil atât pentru motoarele aspirate cât și pentru motoarele supraalimentate de ultimă generație. Puterea maximă de alimentare - LI10 aspirat - 140 Kw; LI10 turbo - 160 Kw; LI10 M aspirat majorat - 200 Kw; LI10 M turbo majorat - 200 Kw
Comutator Landi Renzo
Un modul de control electronic ale căror funcții sunt:
- Comutator de gaz / benzină și informează cu privire la combustibilul utilizat prin intermediul a două LED-uri.
- Afișează cantitatea de gaz din rezervor, folosind 5 LED-uri.
- Comutatorul dispune de asemenea de un dispozitiv acustic (buzzer), care intră în funcțiune în următoarele condiții: la trecerea pe benzină pentru joasă presiune (la terminarea gazului) și la trecerea pe benzină în urma unei erori (funcție de diagnoză).
Rampă de injectoare MED
Rampa de injectoare MED combină caracteristicile tehnice ale unei rampe comune de injecție cu rezistență excepțională la impurități din gaze (datorate noii tehnologii cu 12 orificii de eliminare a impurităților).
Specificații:
- timp de deschidere injectoare - 1,7 ms ± 0.2
- timp de închidere injectoare - 1,5 ms
- putere absorbită - 1 W în menținere
Cele mai rapide injectoare de pe piață. Aceste injectoare sunt preferate de către fabricanții de autovehicule în montajele OEM.
Noul injector MED cu 12 orificii
Această îmbunătățire a fost adusă la finele anului 2013, modificare ce aduce eficiență în timp și de durată. Schimbarea are loc doar la nivelul corpului injectorului prin 12 orificii care permit purjarea impurităților conținute în combustibil, impurități ce se depun pe corpul mobil. Celelalte caracteristici sunt menținute, rapiditate și precizie în dozare
Senzor de presiune MAP
Senzorul MAP detectează presiunea din interiorul galeriei de admisie pentru funcționarea corectă a unității de comandă a gazelor
Filtru gaz
Este poziționat între reductorul vaporizator și rampa de injectoare pentru a filtra GPL-ul în fază gazoasă. Filtrul conține un element filtrant care garantează o capacitate de filtrare de 10 μm.
Landi Renzo Omegaz Direct
Unitatea de control electronic Landi Renzo Omegas Direct este un nou modul proiectat ținând cont de particularitățile motoarelor cu injecție directă de benzină oferind curățare și conservare a injectoarelor de benzină regulat. Aceste cicluri, care implică un consum minim de benzină, sunt optimizate de sistem și nu sunt vizibile de către conducătorul auto.