Prins Direct LiquiMax-2.0
Instalații GPL Prins Direct LiquiMax-2.0
Prins
Sistemul Prins Direct LiquiMax 2.0 este utilizat în paralel cu sistemul standard de combustibil pentru alimentarea bi-fuel sau mono fuel. Sistemul Direct LiquiMax-2.0 este un sistem master-slave
Sistemul Direct LiquiMax-2.0 este proiectat pentru motoarele cu injecție directă de combustibilului.
Injecția directă reprezintă injectarea combustibilului sub presiune [20-250 bar] direct în camera de ardere în loc de injectarea combustibilului în galeria de admisie. Sistemul Direct LiquiMax-2.0 utilizează pompa de înaltă presiune benzină (modificată) și injectoarele de benzină ale sistemului de benzină deja existent pe autovehicul, pentru a injecta GPL în stare lichidă sub presiune direct în camera de ardere
Unitate pompă de alimentare
Unitate pompă de GPL include supapa de limitare la 80%, supapa exces de debit, supapa de reducere a presiunii, senzor nivel rezervor, supapa de alimentare și retur, supapa de reținere, supapa de umplere.
• Pompa de GPL; echipată cu filtru de gaz pentru a proteja sistemul de injecție împotriva impurităților
• Cameră turbionară; care împiedică pompa de funcționare uscată în timpul comportamentului dinamic de conducere
Prins Direct LiquiMax-2.0
..
Modul pompă de alimentare
•Controlat de ECU gaz prin semnal PWM (Puls Width Modulation)
•Permite un control liniar al pompei
•Detectează defecte și trimite feedback la ECU gaz
•Detectează funcționarea uscată
•Limitator de tensiune prin intermediul semnalului de compensare PWM
•Limitator de curent integrat
•Reduce curentul de ieșire atunci când detectează temperatura ridicată și oprește pompa atunci când temperatura devine prea mare
FSU - Unitate de alimentare
Face posibilă trecerea între GPL și benzină
•Echipat cu supapă de blocare controlată electronic de AFC
• Design compact pentru o instalare ușoară
FRU - Unitate de retur
Controlează returul de GPL în rezervorul de GPL
• Face posibilă trecerea între GPL și benzină
• Echipat cu supapă de blocare controlată electronic de AFC
• Închide valva de retur GPL în modul benzină
• Echipat cu un senzor de presiune
• Design compact pentru o instalare ușoară
Boost pump
Pompă de benzină cu turbină specială
• Instalată în serie cu pompa de combustibil benzină OEM
• Multiplică presiunea de benzină în timpul procedurii de comutare peste presiunea GPL-ului, pentru comutare lină
• Capacitate mare de ridicare a presiunii
• Echipat cu ventil electronic de blocare pentru blocarea fluxului de benzină
• Design compact pentru o instalare ușoară
Rezervoare DLM
Această instalație necesită rezervoare gpl speciale (dedicate). Rezervoarele sunt disponibile în două variante: Rezervoare cilindrice și toroidale. Rezervoarele toroidale sunt disponibile în variantele cu diametrul de 600, 630 și 650 mm cu o înălțime de 230,250 și 270 mm. Rezervoarele cilindrice sunt disponibile în variantele cu diametru 320, 360 și 450 mm cu diferite lungimi
AFC Prins DLM
Calculatorul AFC-2 este inima sistemului și controlează toate funcțiile sistemului Direct LiquiMax-2.0 pentru siguranță, strategii de comutare, injecție de combustibil și de diagnosticare
• Controlează unitatea pompă de alimentare, modulul pompei de alimentare, boost pump, FSU, FRU și comutatorul de selectare a combustibilului
• Carcasă etanșă la apă OEM, cu dop de aerisire
• Un număr de diferite interfețe de comunicare pentru o integrare mai avansată a motorului OEM.
• Un controler de înaltă performanță pe 32 biți, combinând circuitele de putere de diagnosticare și auto-protecție pentru o durabilitate și o fiabilitate ridicată
• Diagnosticarea, service-ul și parametrii software de încărcare, funcționează cu aplicații începând de la Windows XP / Vista / 7 / 8 / 10
Sistemul de combustibil alternativ Direct LiquiMax-2.0 este echivalent cu originalul tehnologiei de injecție de benzină și face utilizarea maximă a electronicii și a componentelor deja prezente pe autovehicul. Cu sistemul Direct LiquiMax-2.0 șoferul nu va sesiza nici o diferență între conducerea pe GPL sau Benzină
Cercetările ample făcute de Prins în colaborare cu Universitatea Olandeză, a arătat că GPL-ul este un combustibil foarte potrivit pentru motoarele cu injecție directă. Eficiența motorului a crescut semnificativ prin utilizarea de GPL. Acest lucru are ca rezultat o reducere a emisiilor de CO2 cu 10%. Creșterea eficienței motorului este un rezultat al proprietăților chimice și fizice ale GPL-ului
Important de știut:
Este posibil ajustarea culorilor ledurilor de pe comutator pentru a fi integrate cu bordul mașinii
ECU pe 32 biți de calitate OEM
Nivelul din rezervorul de GPL vizibil și în timpul deplasării pe benzină
Funcții de diagnosticare extinse, software-ul de diagnosticare fiind împărțit în file de „bază” și „avansate”
Nu necesită modul de turație
Curent absorbit în modul hibernare de către ECU < 1 mA
Pornirea direct pe GPL-ului
Garanția este 2 ani