Prins VSI-2.0 DI
Instalații GPL Prins VSI-2.0 DI
Prins
Cel mai inovator sistem VSI-DI disponibil în prezent. VSI-DI este o abreviere pentru "Injecția secvențială de vapori pentru motoarele cu injecție directă de benzină”. Sistemul VSI-DI este primul sistem disponibil pe piață, ceea ce face posibilă transformarea vehiculelor cu injecție directă (DI) la GPL. Cu sistemul VSI-DI este posibil de a conduce vehicule pe GPL cu cele mai noi motoare cu injecție directă, nefiind nici o diferență între conducerea pe benzină sau cu GPL
Calculator Prins VSI-DI Sistem
Calculatorul vine în trei versiuni: 4,8 și 10 cilindri
Pilotarea injectoarelor de gaz bazată pe “closed loop peak & hold current control”
Monitorizează constant electrovalvele și injectoarele de gaz la: suprasarcină / temperatură / scurt circuit / fără sarcină.
CAN control - permite comunicarea OEM CAN-bus
Reductor Prins VSI Sistem
Reducorul Prins VSI Sistem vine în două variante: Silver Line și Black Line
-conductă de alimentare de fi 6 mm - putere de alimentare de până la 130 kw;
-conductă de alimentare de fi 8 mm - putere de alimentare de până la 300 kw
Injectoare Keihin
Specificații tehnice:
Puterea max - 45 kw/cil
Rezistență bobină 1,25 ohm
Timp de deschidere - 1,8 ms
Timp de închidere - 1,2 ms
Durată medie de utilizare:
- 290 000 000 cicluri
Filtru GPL Prins
Filtru GPL Prins
Design compact cu o singură ieșire sau cu două ieșiri;
Echipat cu un element filtrant uscat cu un grad de filtrare de 10 microni protejând injectoarele de compuși poluanți;
Senzorul de temperatură și presiune gaz este înglobat în carcasa filtrului
Comutator Prins
Design mic și compact pentru a se potrivi cu toate interioarele autovehiculelor.
Un modul de control electronic ale căror funcții sunt:
-Selecția de combustibil prin control tactil inteligent;
-Informează operatorul nivelul de gpl din rezervor prin intermediul unor leduri care pot fi programate în diferite culori iar sonor prin intermediul unui buzzer, avertizează operatorul cu privire la codurile de erori sau nivel scăzut de gpl, plus avertizare iluminată cu LED-uri
Sistemul VSI este pe deplin integrat cu ECU al vehiculului prin metoda „master-slave”, ceea ce-l face compatibil cu EOBD, prin urmare emularea de semnale nu este necesară. Componentele principale ale sistemului sunt de calitate OEM și special concepute pentru aplicații GPL. Toate componentele sunt conforme cu cele mai stricte reglementări și atestări în domeniu. Instalarea componentelor este foarte ușoară datorită designului compact al componentelor