Stag Q-Max Plus
Instalații GPL Stag Q-Max Plus
Tomasetto / AC Stag
QMax Plus - este puterea în tehnologia auto gpl
STAG Qmax PLUS este o continuare a instalației STAG Qbox PLUS dovedită și recunoscută. Qmax PLUS proiectat special pentru 5-6-8 cilindri, cu injecție indirectă de combustibil.
Beneficii Q-Max Plus
Auto-adaptare OBD
Auto-adaptare ISA 3
Suportă comunicare CAN și K-LINE conform cu OBD2 / EOBD
Opțiuni extinse pentru citirea parametrilor OBD și posibilitatea de anulare a unor erori
Suprapunere carburant la trecerea de la un combustibil la altul (pentru trecere lină)
Emulator presiune benzină încorporat
Emulator nivel combustibil benzină încorporat
Gestionare două bancuri
Conector în unghi cu 90 pini
Reductor Antartic AT13
Reducorul Tomasetto Antartic AT13 poate alimenta un motor cu o putere de până la 250 kw. Se pot monta două reuctoare putând alimenta un motor de până la 500 kw. Filtru de gaz și electrovalva sunt încorporate.
Rampă injectoare AC-W02
Specificații tehnice:
Puterea max - 42 kw/cil
Rezistență bobină 1,9 ohm
Timp de deschidere - 2,0 ms
Timp de închidere - 1,0 ms
Durată de servisare:
Urban - 100 000 km
Extraurban - 200 000 km
Rampă injectoare AC-W01
Specificații tehnice:
Puterea max - 39 kw/cil
Rezistență bobină 2 ohm
Timp de deschidere - 2,4 ms
Timp de închidere - 1,7 ms
Durată de servisare:
Urban - 100 000 km
Extra urban - 200 000 km
Comutator ONE Touch AC
Un modul de control electronic ale căror funcții sunt:
- Comutator de gaz / benzină și informează cu privire la combustibilul utilizat prin intermediul unui LED bicolor.
- Afișează cantitatea de gaz din rezervor, folosind 4 LED-uri.
- Comutatorul dispune de asemenea de un dispozitiv acustic (buzzer), care intră în funcțiune în următoarele condiții: la trecerea pe benzină pentru joasă presiune (la terminarea gazului).
Senzor presiune gaz PS-02
Senzor de presiune și temperatură gaz are rolul de a colecta date necesare pentru buna funcționare a calculatorului de gaz
Injectoare Hana
Specificaţii tehnice:
Rezistenţa bobină 1,9 ohm
Timp de deschidere - 2,0 ms
Timp de închidere - 1,9 ms
Durată de funcţionare: nespecificat
Filtru gaz
Este poziționat între reductorul vaporizator și rampa de injectoare pentru a filtra GPL-ul în fază gazoasă. Filtrul conține un element filtrant care garantează o capacitate de filtrare de 10 μm.
Sistemul inovator de auto-adaptare ISA3
ISA 3 este o abordare inovatoare pentru auto-adaptare, care ar trebui să se facă după timpul efectiv de injecție de benzină cu unii parametri OBD.
ISA3 reprezintă:
-Corecția mapei dedicată, independent de timpul de injecție corectat;
-Colectarea mapei de referință a timpului de injecție benzină prescris, luându-se în considerare temperatura motorului;
-Recunoaște modurile buclă închisă și deschisă, în timp real;
-Vizualizarea semnalului senzorului de oxigen prin conexiunea la OBD a vehiculului.
Anularea erorilor din OBD în mod automat. Această funcție prevede ștergerea selectivă a defecțiunilor din OBD, fără a fi nevoie de conectarea dispozitivelor externe.
Are încorporat emulator de nivel combustibil benzină.
Are încorporat emulator presiune benzină.
Dedicat pentru automobile
Procesorul este proiectat și fabricat numai pentru utilizarea în automobile, are multe caracteristici de utilizare fără cusur.
Sistemul inovator de auto-adaptare ISA3
ISA 3 este o abordare inovatoare pentru auto-adaptare, care ar trebui să se facă după timpul efectiv de injecție de benzină cu unii parametri OBD.
ISA3 reprezintă:
-Corecția mapei dedicată, independent de timpul de injecție corectat;
-Colectarea mapei de referință a timpului de injecție benzină prescris, luându-se în considerare temperatura motorului;
-Recunoaște modurile buclă închisă și deschisă, în timp real;
-Vizualizarea semnalului senzorului de oxigen prin conexiunea la OBD a vehiculului.
OBD auto-adaptare - garantează injecția optimă de gaz, adaptată exact la condițiile de funcționare și a sarcinii motorului. Influența asupra compoziției amestecului are la bază nu numai informații despre timpul de injecție benzină, dar și modificarea în conformitate cu corectarea curentă a unității de benzină.